פינת המתנה מעוצבת – זה חלון הראווה

לחלל הכניסה למשרד או לחנות, יש חשיבות רבה. הוא זה שיוצר את אפקט ה"WOW" הראשוני ומשמש כ"חלון הראווה" לעסק שלך. כדי לקבל את המראה הרצוי (משרד יוקרתי, ביתי ונעים, הייטקיסטי…), צריך להתאים את סגנון העיצוב ולעשות שימוש נכון בגרפיקה, בבחירת הצבעים, שימוש בתאורה נכונה ושילוב המיתוג של החברה.

כל מי שנכנס למשרד עובר קודם כל דרך חלל הכניסה ולעיתים אף נאלץ להמתין בפינת הישיבה. מי שפוגש בחלל הכניסה הם לקוחות פוטנציאליים, שותפים, אנשים שהגיעו לראיון עבודה ולעתים לקוחות פוטנציאליים. בעבור אלה, הכניסה מהווה את הרושם הראשוני לארגון שאליו הגיעו ובכך העיצוב משקף את ערכי החברה ומציג את התדמית של המותג.

אם מדובר בחנות, חלון הראווה הוא זה החושף את הלקוח הפוטנציאלי, לסוג הסחורה הנמכרת בחנות, לאופי החנות, מבצעים, קולקציה חדשה, צבעים שולטים בעונה, ועוד. מצד אחד החלון הינו חלק מהחנות ומצד שני משמש מעין לוח מודעות, אמצעי להעברת "חדשות" ו"טיזר" שיוצר סקרנות וגירוי עד כדי הנעת הלקוח להיכנס לחנות ולקנות, גם אם לא התכוון לכך מראש. לא בהכרח שחלון הראווה יציג את מגוון הפריטים הנמכרים בתוך החנות, אלא לעיתים ישמש כסצנה מהצגה ויציג בתוכו קונספט שיווקי מסקרן ומגרה את עין הלקוח להציץ מעבר לחלון.

אני ממליצה להשאיר בפינת ההמתנה חומר עיוני חשוב על החברה. עשיה, תמונות, פעילויות, שירותים או כל דבר אחר שיכול לחזק את הרושם על החברה אליה הגיעו ואף לקדם את המכירה עבור לקוחות פוטנציאליים שהגיעו למשרדי הארגון בפעם הראשונה.

שהות נוחה ונעימה תגרום ללקוחות שלכם להיות יותר סבלנים בזמן ההמתנה ולכם להרגיש טוב שהמשרד שלכם מעוצב כראוי ומאפשר המתנה נעימה.

חשוב שהשילוט בהכרח יציג את שם החנות. שהלוגו או שם החנות יהיה מספיק בולט וקריא, אך בפרופורציות למיקום ולגודל הקיר. שלט שנראה פגום או דהוי יכול להביא למיצוב לא טוב של המותג ולגרום ללקוח לדלג על החנות. בטח שמעתם לא פעם את המושג " "WINDOW SHOPPING ריבוי הקניונים והחנויות במרכזי הערים בשנים האחרונות, הפך את המושג לפופולרי בקרב בני הנוער, כמו גם במבוגרים המחפשים "להעביר את הזמן" בסיבוב חנויות או במילים אחרות, בסיבוב קניות. הפעילות החברתית הפכה לבולטת בתרבות הפנאי של כל הגילאים ובכל חתך סוציו-אקונומי. ככל שהמיתוג שלך יהיה מעניין יותר ויתאים את אופי תמהיל המוצרים, כך החנות שלך תבלוט יותר בין המון החנויות במרכזי הקניות.

חלון הראווה שלך צריך שידרוג? עוברים דרכו אבל לא מסתכלים לתוכו?

הנה 2 טיפים שיגרמו ללקוחות שלך להסתכל על חלון הראווה ולהתפעל:

  1. אם אתם רוצים לקדם מוצר מסויים או קולקציה ספציפית הציגו אותו בחלון הראווה בצורה מעניינת, לא שיגרתית כך שימשוך את הלקוח להתבונן בו ולהסתקרן. לדוגמא: תתלו את המוצר על נדנדות קטנות או שרשרת מהתקרה שיראה כאילו מרחף או הציגו את המוצר על במה קטנה, כך שיהיה מוגבה משאר המוצרים ותוסיפו תאורה המכוונת עליו.
  2. אם אתם רוצים לעדכן תקופת SALE או מכירה מיוחדת הדפיסו מדבקת ויניל בגוונים של הלוגו העדכני והדביקו אותה על גבי החלון, כך שימשוך את תשומת לב העוברים ושבים.

זיכרו! לא בהכרח חלון עמוס המציג את מגוון הפריטים שבחנות הוא חלון שימכור יותר. לעיתים ההיפך הוא הנכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.